Sample Post Title!

Morbi libe­ro lectus, lao­re­et ele­men­tum viver­ra vitae, soda­les sit amet nisi. Vivamus dolor ipsum, ult­ri­ces in accum­san nec, viver­ra in nulla.

Donec ligu­la sem, dig­nis­sim quis purus a, ult­ri­ci­es laci­nia lectus. Aenean sce­le­ris­que, justo ac vari­us viver­ra, nisl arcu accum­san elit, quis lao­re­et metus ipsum vitae sem. Phasellus luctus imperdiet.

Donec tortor ipsum

Pharetra ac male­su­a­da in, sagit­tis ac nibh. Praesent mat­tis ullamcor­per metus, imper­di­et con­vallis eros biben­dum nec. Praesent justo quam, soda­les eu dui vel, iacu­lis feu­gi­at nunc.

Pellentesque fau­ci­bus orci at lorem viver­ra, id vene­na­tis justo pre­ti­um. Nullam con­gue, arcu a molestie biben­dum, sem orci laci­nia dolor, ut con­gue dolor justo a odio.

Duis odio neque, con­gue ut iacu­lis nec, pre­ti­um vitae libe­ro. Cras eros ipsum, elei­fend rhon­cus quam at, euis­mod sol­li­ci­tu­din erat.

Fusce imper­di­et, neque ut soda­les dig­nis­sim, nul­la dui. Nam vel tor­tor orci.

Continue rea­ding

Att mäta kommunikation är en vetenskap

Det är en veten­skap att mäta kom­mu­ni­ka­tion på rätt sätt. Floder av mät­ba­ra ettor och nol­lor sköl­jer över oss. Vi lever i en tid präg­lad av mas­si­va data­vo­ly­mer, mer eller mind­re fun­ge­ran­de algo­rit­mer och snab­ba digi­ta­la kana​ler​.Men vi blir ofta snöblinda…

Vad gör en kommunikatör, egentligen?

Finansmannen Leif Östling och jour­na­lis­ten Jan Scherman anser att offent­li­ga verk­sam­he­ter anstäl­ler all­de­les för många kom­mu­ni­ka­tö­rer. Det är i alla fall vad de skri­ver i en debattar­ti­kel i Dagens Industri (“Kommunikatörer målar över ros­ten på sam­hälls­krop­pen”). Östling och Scherman påpekar…

Enjoy exclusive access to all of our content

Get an onli­ne sub­scrip­tion and you can unlock any artic­le you come across.